Branding & corporate identity//Identitate vizuala

Respectarea identitatii vizuale a unei companii reprezinta o prima etapa in construirea unui brand autentic. De aceea, definirea si comunicarea valorilor companiei este un element cheie al unei strategii de brand.

Suntem convisi ca nimic nu este intamplator. Toate marile realizari pleaca de la planuri bine structurate, ghidate de inovatie si focusate pe strategie. Suntem de parere ca  dezvoltarea unei strategii de comunicare eficienta si urmarirea punctuala a implementarii liniilor directoare stau la baza obtinerii rezultatelor pozitive de concentrare a mesajului catre consumator.

Managementul de succes al unui brand trebuie sa fie focusat pe capitalizarea valorilor astfel incat valorile, trasaturile acestuia sa se constituie intr-o extensie fireasca a perceptiei generale. Identitatea vizuala transpune in sfera vizualului mesajul brandului, de aceea consumatorii sunt loiali brandurilor care reusesc sa defineasca trasaturile fundamentale ce coincid principiilor lor.

Prin urmare, scopul nostru este de a consolida valorile brandului astfel incat ele sa fie usor recunoscute si identificabile de catre consumatori.

Consideri ca ai nevoie de acest serviciu?
solicita o oferta
Vrei mai multe informatii?
vezi lista proiectelor
Stiri si evenimente: Ne face placere sa anuntam lansarea noului serviciu certificat de email marketing Daily Whisper afla mai mult



Te asteptam la o cafea! Nu ezita sa ne contactezi:
office@kanvas.ro 021.345.03.18
Suntem la fel de sociabili ca si tine. Fii alaturi de noi:
f t g+ d be
Copyright 2007 - 2014 Kanvas Interaktiv. Toate drepturile rezervate.