Comunicare online//Campanii social media

Strategia de pozitionare in retelele sociale trebuie sa fie coerenta cu strategia de business a companiei  iar eforturile de pozitionare trebuie sa urmareasca obiective concrete. Spunem intotdeauna strategia de pozitionare pentru ca ea este cea care trebuie sa ghideze alegerea platformei social media.

 

Este binecunoscut faptul ca social media a evoluat si s-a extins foarte mult in ultimii ani, insa alegerea corecta a celor mai potrivite medii de comunicare este determinanta in dezvoltarea unei strategii de social media de succes si a modalitatilor de masurare a eficientei rezultatelor dorite.

 

Posibilitatile inegalabile de targetare plaseaza social media ca pe un mijloc de comunicare online foarte eficient, creeand o legatura rapida intre consumatori si brand. Insa, pentru a atinge si masura rezultatele dorite, trebuie intotdeauna sa cunoastem care sunt obiectivele si ce asteptari are clientul vis-a-vis de social media astfel incat sa putem dezvolta campanii relevante si targetate, pliate pe nevoile acestuia.

 

De ce promovarea prin Social Media?

Pentru ca acolo este publicul. De la MySpace, Facebook si LinkedIn si pana la bloguri si podcast-uri, site-urile de social networking se bucura de comunitati gata create carora puteti sa va alaturati. Pentru ca acolo unde sunt oamenii si putem comunica pe limba lor.

Consideri ca ai nevoie de acest serviciu?
solicita o oferta
Vrei mai multe informatii?
vezi lista proiectelor
Stiri si evenimente: Ne face placere sa anuntam lansarea noului serviciu certificat de email marketing Daily Whisper afla mai mult



Te asteptam la o cafea! Nu ezita sa ne contactezi:
office@kanvas.ro 021.345.03.18
Suntem la fel de sociabili ca si tine. Fii alaturi de noi:
f t g+ d be
Copyright 2007 - 2014 Kanvas Interaktiv. Toate drepturile rezervate.