Strategia de pozitionare in retelele sociale trebuie sa fie coerenta cu strategia de business a companiei iar eforturile de pozitionare trebuie sa urmareasca obiective concrete. Spunem intotdeauna strategia de pozitionare pentru ca ea este cea care trebuie sa ghideze alegerea platformei social media.
Este binecunoscut faptul ca social media a evoluat si s-a extins foarte mult in ultimii ani, insa alegerea corecta a celor mai potrivite medii de comunicare este determinanta in dezvoltarea unei strategii de social media de succes si a modalitatilor de masurare a eficientei rezultatelor dorite.
Posibilitatile inegalabile de targetare plaseaza social media ca pe un mijloc de comunicare online foarte eficient, creeand o legatura rapida intre consumatori si brand. Insa, pentru a atinge si masura rezultatele dorite, trebuie intotdeauna sa cunoastem care sunt obiectivele si ce asteptari are clientul vis-a-vis de social media astfel incat sa putem dezvolta campanii relevante si targetate, pliate pe nevoile acestuia.
De ce promovarea prin Social Media?
Pentru ca acolo este publicul. De la MySpace, Facebook si LinkedIn si pana la bloguri si podcast-uri, site-urile de social networking se bucura de comunitati gata create carora puteti sa va alaturati. Pentru ca acolo unde sunt oamenii si putem comunica pe limba lor.
solicita o oferta
vezi lista proiectelor
